سرخط خبرها

بازیکنان استقلال نگران پارگی رباط

  • کد خبر: ۱۷۶۹۰۷
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
بازیکنان استقلال نگران پارگی رباط
با توجه به اینکه بازیکنان استقلال در غیاب مربی بدنساز تمرین کرده‌اند احتمال آسیب دیدگی آن‌ها در طول فصل بالا است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در استقلال با یک پدید عجیب و شگفت انگیز مواجه‌ایم و این تیم به رغم آنکه زمان اندکی تا شروع لیگ برتر فاصله دارد، تمام تمرینات پیش فصل خود را در غیاب مربی بدنساز انجام داده است. جواد نکونام در این ایام تلاش کرده از سسما، مربی اسپانیایی که گفته می‌شود ظرف روز‌های آتی به ایران خواهد آمد تا در تمرینات استقلال حاضر شود، مشاوره بگیرد وتمرینات را زیر نظر او انجام دهد، اما پرواضح است که تمرین با این سبک و سیاق بسیار مخاطره آمیز است و یک مربی بدنساز باید در بازه آماده‌سازی تیم‌ها در کنار بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی باشد تا بدن بازیکنان را هر روز مورد آنالیز قرار دهد.


اینکه ارتباطات دردنیای امروز به دلیل ظهور وسایل ارتباط جمعی و اپلیکیشن‌ها آسان‌تر شده و مربیان می‌توانند به طور تصویری با یکدیگر در تماس باشند وکار بازیکنان را نیز با همین شکل و شمایل زیر نظر بگیرند، به طور قطع دربرقراری ارتباط مطلوب‌تر اثرگذار است و تا حدی می‌توان خلع موجود را پر کرد، اما حقیقتا این شیوه تمرینی حرفه‌ای و استاندارد نیست و هرگز نمی‌توان روی آن حساب قطعی بازکرد.

درواقع استقلال با یک تهدید بزرگ مواجه است و هیچ بعید نیست بازیکنان که در غیاب مربی بدنساز به تمرین پرداخته‌اند براثر فشار بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط شوند و مصدومیت‌های سخت به سراغ آن‌ها بیاید.

حتی بازیکنان استقلال نیز نسبت به این موضوع اعلام نگرانی کرده‌اند در محافل خصوصی خود به این موضوع اشاره داشته‌اند که ممکن است در طول فصل مصدومیت آن‌ها را تهدید کند. به همین دلیل هیچ بعید نیست که بازیکنان استقلال در شروع لیگ قدری با احتیاط بیشتری وارد مسابقات شوند و تا حدی دست به عصا باشند تا اینکه مربی بدنساز بتواند چند هفته با آن‌ها کار کند و عقب ماندگی که از روز‌های پیش فصل وجود دارد را به نوعی جبران کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->